Ladies night






hejsan allihopa!   nu var det ett tag sedan jag skrev och det beror ju på att jag och mikael har varit på årets första smekmånad på miami beach !  (mycket shopping)   garanterat ställe att åka till,l vi köpte en lägenhet där bredvid victorias. 
nu slipper jag sola solarium på ett tag(:
men det är ju tur att Lotta&Roland finns (mina föreldrar)   dom har tagit hand om mina ögonstenar <3


olalah! i kväll blir det hard rock café med dom  hära snyggingarna <33
baby vic& baby ros har fixat mig, dom är en hejare på att sminka , fixa hår och välja kläder ur min STORA garderob(:
min klänning kommer från Chanel iaf ni undra. Aja klockan är mycket  och nu ringer det på dörren våran limo har kommit!
så vi måste åka.
 har det bra!




 // baby vic
    baby ros
    & I

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt

2009-01-12 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0